Friday, September 11, 2015

Masalah keputihan yang seriusss


FEMENINE WASH YANG PALING BESTT!!





Assalammualaikum semua..lama dah tak tulis kat blog ni.. siapa kat sini ada masalah keputihan? Rata-rata semua perempuan ada masalah ni... sebenarnya saya dah lama guna jsd ni...cuma baru-baru tergerak nak cuba feminine wash die... maklumlah rasa semua sama kot...kalau dah guna satu jenama tu..kita kekal dengan brand tu je kan. Pengalaman pertama saya guna pencuci wanita jsd ni...saya rasa wow so relaxing....memang totally make my mood happy...betullah orang kata perempuan ni mood die akan ke laut kalau ada masalah masalah dalaman...kalau kita tak selesa macam waktu datang haid ke...mood memang akan berubah ubah..

so bagi saya kelebihan pencuci wanita jsd (jamu susuk dara) :


  • bantu rawat keputihan...so kalau yang ada masalah ni..gunalah tanpa was was. permulaan pakai keputihan tu akan makin banyak keluar sebab dia nak tarik keluar semua keputihan tu..
  • segar dan berangin...so kalau tak selesa pakai lah ni...
  • kurangkan kegatalan
  • bau die memang unik...so dia nyahbau yang kureng tuuu (setau saya bau yang digunakan dlm pencuci ni memang bau yang terpilih)
  • cegah bakteria jahat n fungus --- ni sebabkan keputihan
  • sangat selesa !!!

Untuk merawat keputihan ni saya suggest guna bersama masker vagina. 




Harga die rm 48 untuk 100ml. Bagi saya memang sangat berbaloi. Jsd ni bahan bahan yang digunakan adalah ramuan rahsia pengasas jsd.

Jika berminat 

HARGA RM 48 

boleh sms/whatsapp ke 0176440049
Aiqlan Shop


'Saya jual Saya Pakai' 
Untuk wanita diluar sana yang ada masalah seperti di atas jangan tunggu sampai masalah menjadi serius




No comments:

Post a Comment

SILA NGOMEL DISINI :