Sunday, September 8, 2013

Botol Susu Terbaik : Mimijumi Bottle




Botol Susu Terbaik : Mimijumi Bottle

 

Masalah anak tak nak hisap susu botol?
Ibu Pening, Kecewa dan stress dengan masalah baby REJECT hisap botol susu?
Mencari Botol susu terbaik dan berkualiti?
Masih lagi mencari botol yang senang dibasuh dan TIDAK berkerak/kotor?
 Teknik Mudah bagi Jalan Penyelesaian?
Botol susu Mimijumi




Mengapa?
- Rekabentuk yang menyerupai/mirip puting (payudara) si ibu
-Sesuai untuk bayi yang cerewet/susah nk hisap botol
- Sesuai untuk bercerai susu badan
-Rekabentuk seakan puting ibu, menyebabkan si comel mudah menerimanya
-Sesuai untuk ibu masih dalam pantang yang berkerjaya/berkerja
-Botol susu Mimijui Selamat digunakan, Free BPA dan Anti Colic
- Mudah dicuci dan dibersihkan serta puting tak mudah berkerak
-Jimat kerana penggunaannya tahan Lama
- diperbuat dari plastik Grilamid TR-90 Polymide

Testimoni Ibu-ibu yang sudah berjaya:



1. “Sangat puas hati sebab bayi terus minum susu. Sebelum tu saya dah tukar puting tapi still baby tak nak susu even susu saya sendiri. Bagi sahaja Botol Mimijumi terus minum. Rasa lega sebab saya dah nak masuk kerja.”

2. “Lepas habis pantang, saya try bagi botol biasa. Langsung tak nak hisap.Macam-macam jenama botol saya beli. Tak nak hisap juga. Last sekali saya terjumpa Mimijumi. Bagi hisap dalam 10minit dia terus habiskan. Sekarang ni saya ada 6 botol Mimijumi.
Baca lagi Testimoni...
Harga :
Mimijumi " Not So Hungry" - 4oz
RM 78 /pcs + Postage Rm7(for peninsular only)

MiMiJuMi "Very Hungry Bottle" - 8oz
RM87/PCS + Postage RM7

* Botol 8oz atau 4oz datang dengan slow flow teat. untuk teat medium flow atau fast flow kena beli additional teat. harga additional teat rm43/pc

Berminat?

Jangan ragu-ragu untuk 
SMS/Email kepada kami:

Aiqlan Shop

SMS : 017640049   

Email : aiqlanshop@yahoo.com
@





No comments:

Post a Comment

SILA NGOMEL DISINI :